Niican

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Denice Lundahl - 3 november 2011 20:49

Ja den frågan kan jag också ställa mig.

Och jag kan faktiskt inte förstå varför ?


Men det finns personer som bara MÅÅSTE trycka ner andra för att må bättre själva.

Varför gör ni så ?
Det är sjukt irriterande att höra att en person har sagt si eller så.

För det första: Har du något som du vill säga , säg det till mig istället .

För det andra : Skyll inte dina misslyckande på mig, tack !!


Bara för att du inte klarar av saker och ting så betyder inte det att jag inte gör det.

Jag t.ex pluggar inte än för jag vet inte till VAD !

Jag tänker inte börja och sen hoppa av för jag insåg att det inte var rätt.

Plus har jag 3 jobb så jag har ingen brådska med att plugga.

Jag trivs där jag är idag.

Jag har själv tagit mig dit jag är idag.

Jag är stolt över att ha klarat mig hela vägen hit.

Sen att du misslyckades med det du gav dig på det kan väl för fan inte jag hjälpa ??

Jag kan uppnå precis vad jag vill OM jag bara VILL.

Men just nu strävar jag inte efter mer än det jag redan har.

Det är tråkigt att du alltid måste försöka visa eller påstå att du är bättre än mig.

Vi är båda bra, fast på olika sätt.

Vi strävar efter olika saker här i livet och därav kan man inte ens jämföra vad vi har presterat.

Så lägg ner istället och var den underbara fina person som du egentligen är.

Du behöver inte tävla med mig.

Var glad för min framgång istället precis som jag hade varit över din.

Lär dig av dina misstag och låt mig vara ett stöd på vägen.

Men tryck inte ner mig för att du misslyckats.

Det är bara idiotiskt !!
 


Förstår inte varför vissa har så svårt för att glädjas med andra ?

Förstår inte heller varför man måste dra ner en annan människa för att man själv inte klarat av det man gett sig in på.

Men men måste väl finnas såna personer med antar jag :)



Och det mest fantastiska just nu är att det är FREDAG imorgon.

Och efter dubbeltpass imorgon så återstår en HELT LEDIG LÖRDAG , WIHOOO ;)

Jag är så lycklig, jag är så lycklig, haha :)
Då blir det fäääst ;)

 


Men men...

Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards