Niican

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Denice Lundahl - 18 november 2011 13:17

Att fantisera om saker som KAN hända..

Gillar att drömma mig bort.

Låta tankarna flöda fritt i mitt huvud.

Låta allt vara möjligt även om det kanske just nu är omöjligt.

Vem vet en dag kanske det omöjliga blir möjligt.

Jag vet i alla fall att INGENTING är omöjligt.

Med vilja och styrka så går det mesta :)

 

 

Fredag idag, wihoo ;)
Jobbar till 17.00 sen blir det bara mys tills jag börjar igen 23.00 :)
Blir bar a bar i Ystad idag ;)
Bara att kriga...

Imorgon väntas en ledig löördag..

Ja ni hörde rätt , EN LEDIG LÖRDAG :)

Haha det betyder att jag efter inatt tar HELG precis som alla andra ;)
Jag kan sova hur länge jag vill imorgon och sen göra VAD jag vill hela dagen, kvällen och natten.

Underbart ? HELL YEEEAH ;)

Haha fast vet redan att morgondagen bjuder på fest :)

SÅ denna helgen blir nog hur bra som helst..

Hoppas på det bäästa i alla fall...

 


Gud vad jag blir irriterad på människor som inte lyssnar..

Men se då till att sopa upp din egen skit efter dig sen om du inte ska lyssna på mig !

Trevlig helg mina underbara vänner och ovänner :)
Im ouuut / Denice Sölvgren Lundahl


Av Denice Lundahl - 18 november 2011 07:58

the wire over your love
And they’ve fallen into your hands
But I don’t know where I’ll land
Your body holds me hostage whenever I touch you
I’m a prisoner inside, baby til’ the end of time


Baby I want you I need you to love me completely
So promise me you’ll never be anybody’s but mine 
I’ll give you my heart girl but you got to promise 
Promise you’ll hold me , oh touch me 
Love me way past forever

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards