Niican

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Denice Lundahl - 6 november 2011 20:32

Varför får jag dåligt samvete ?

Varför bryr jag mig ?
När du inte gör det ? 

Varför får jag dåligt samvete för jag visar att det du gör inte är okej ?


Man ska väl behandla andra så som man själv vill bli behandlad ?

Och om du gör så mot mig då gör jag likadant mot dig.

Jag hatar folk som snackar SKIT !

Om du har något att säga, så säg det..

Gå inte bakom min rygg och snacka massa.

Gaaah kan bli galen på sånt..


Men jag har varken ork, tid eller lust att lägga ner mer energi på det.

Men den här tävlingen, det här skitsnacket måste läggas ner.

Annars pallar jag inte ens bry mig mer...



Senaste dagarna har jag saknat personer som valt att inte längre vara delaktiga i mitt liv längre.

Jag har tänkt på allt vi gjort tillsammans, allt vi hade osv.

Och det gör så ont i mig att veta att man bara kan vända det ryggen utan ens en tanke.

Jag saknar och tänker på det allt som oftast.

Varför gör inte du/ni det ?!?!

Det har jag inget svar på, tyvärr :(



När man en gång har fått uppleva något som man själv anser var riktigt bra, då är det svårt att nöja sig med något mindre än det bästa....

Så jag fortsätter söka men kraven är höga och utbudet är dåligt...



Bla bla bla :)
Igår hade vi en sjukt ball kväll..

Jag i alla fall ;)

Hahaha...

Och min vakt han är så söööt.

"Jag förstår inte varför du är singel, du är skit snygg, skit trevlig "

Haha och så tränger han sig före i kön för att hämta min jacka till mig...

Gullig du är :) 

Och tack för igår alla som medverkade :)
Det gör vi om snart igen ;)



Nu ska jag inte tråka ut er mer..

Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards