Niican

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Denice Lundahl - 15 november 2011 19:15

Du kan bara ta och ta och ta men aldrig ge..

Du blundar för allt det vi andra ser..

Du vägrar att förstå att det inte alltid är som du tror att det är..

Att saker och ting inte bara kommer till en utan att man ens anstränger sig.

Vakna upp ur din dröm, ta en titt på verkligheten.

Ställ dig på dina två fötter och börja med att ta steg efter steg.

Snart kommer även du se att denna värld du byggt upp inte finns.

Det är en dröm men ingen verklighet.

Vakna min vän vakna :)

 

 

Säger Grattis till pappas fru som fyller 21 år idag ;)

Hahaha hoppas du har en bra födelsedag :)

Var och möös lite med gullungarna igår.

Så säger Kevin till mig "Nice fattar ingenting"

HAHA så rolig han är..

Dom är så sööta dom små liven :)
Fick ett jätte gulligt kort av familjen där det stod att Minna tycker jag är bäst och Elias ibland också.

Haha och dom andra tycker rätt bra om mig med :)
Och jag tycker väldigt bra om er :)

NI är såå söta och underbara :)

Tack för att ni visar att jag betyder och att ni uppskattar mig :)
Det värmer mitt hjärta :)

 

Haha passar även på att tacka Pappa M för att han bytt däcken på min bil :)
Skurup för andra dagen i rad, wihoo ;)

Lika bra jag bosätter mig här..

 


Nej nu ska jag inte tråka ut er mer..

Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl :)


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards