Niican

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Denice Lundahl - 2 februari 2011 20:21

Ja jag ställer mig nu upp och erkänner att jag ÄLSKAR bröst :)

Haha det är ett faktum att vi tjejer har mycket mer intressant kropp än vad killar har.

Det är absolut inte så att jag vill vara med en tjej.

Inte så att jag är lagd på det hållet ( det är absolut inget fel med att vara det dock )

Men jag tycker om bröst helt enkelt.

Jag är väl nästan lite fascinerad av bröst.

Haha och jag tycker om att lägga handen/ händerna på mina egna bröst.

Ja kanske är jag helt knäpp men så är det faktiskt.

Haha och jag tog upp det här på personalfesten och en annan tjej höll fullständigt med :)

Fast hon sa också att hon inte våga stå för det lika mycket som jag.

Men om jag är säker på min sexuella läggning, varför ska jag då inte kunna erkänna en sådan sak ?

Äsch jag skiter i vad folk tycker och tänker, jag älskar bröst helt enkelt :)

 



Ni vet nu redan att detta var ett av samtalsämnena under nattens gång på årsfesten så kan väl fortsätta att berätta lite.

Vi tog tåget in till lund strax över elva i söndags, där mötte vi upp dem andra.

Lite tråkigt detta året men dem hade bestämt att årets dealer skulle få reda på det redan innan så man tillsammans med sin chef kunde gå upp på scen direkt.

Så det inte skulle ta sådan tid.

Så redan då fick jag det chockerande beskedet om att jag var årets dealer.

Haha och min första reaktion var " inte en chans att jag skall gå upp på scen".

Jag HATAR sånt, det är verkligen INTE min grej.

Klart det är kul och jag blev ju glad.

Samtidigt som jag höll på DÖ av det faktum att jag skulle upp på scen.

Haha i alla fall begav vi oss vid tolv mot falkenberg :)

Vi roade väl varandra rätt bra på vägen upp faktiskt, haha.

Kul hade vi ;)

När vi väl var framme var det pokerturne, jag valde att avstå.

Så jag mötte min kusin istället som körde dit själv och visa henne vårt hotellrum osv :)

Efter det fixa vi oss och senare gick vi ner igen.

Fick vi en fördrink och en man stod och berättade hur topplistan hade sett ut.

Jag som hamna på delad 2:a plats  i topp 10 fick ju glatt gå upp och ställa mig bredvid honom framför ALLA.

Åh jag ville dö, haha.

Usch det var jobbigt men sen hann jag ju nästan samla mig under maten innan det var dags att inta scenen tillsammans med min chef.

Min chefs förklaring till varför just jag blev årets dealer var att jag var bäst helt enkelt..

Haha äntligen är jag BRA på något .

Det känns bra dock :)

Jaa sen var det bara fest som gällde och det var helt gauuulet :)

Allt man inte gör annars det gjorde man ta mig fan här .

HAHA folk dansa på baren , tog body shots på baren osv osv :)

Vi kunde inte vara sämre, så vi dansa också på baren och min chef tog en body shot ifrån mig.

Ja det var helt galet..

Haha men det gilla vi ;)

Sjukt kul hade vi eller jag i alla fall :)

Jag är faktiskt glad att jag följde med och jag tackar alla som var med för en sjukt bra dag, kväll och natt ;)

 

 

 

Ska ge er lite bilder :)

 

          

 

 

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards