Niican

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Denice Lundahl - 10 februari 2011 20:10

Jag har alltid varit sån.
När jag ser mig själv i spegeln
vänder jag mig om . . . .

 




Åh jag står inte ut LÄNGRE ! :(

Jag är så uttråkad.

Jag har inget att göra, finns inget att göra, vad ska jag göra ? :(

Senaste 4,5 månaderna har mitt liv i stort sätt kretsat kring mina jobb.

Och jag gillar att jobba mycket och alltid vara igång.

Några få dagar har jag dock då jag önska jag vore ledig men det händer inte alls så ofta som man skulle kunna tänka sig.

I alla fall nu har jag legat hemma i tre jävla dagar och jag håller på att få panik !

Jag orkar inte mer :(
Jag vill nu resa mig upp och må bra !

Jag pallar inte må såhär längre..

Jag vill jobba med mina älskade barn, med mina kort eller bakom min kassa ;)

Haha jag orkar inte bara ligga här längre...

Åhh :(

Så låt mig vakna upp imorgon och vara på topp.

Så jag kan få kriga lite igen ;)




Im ouuuuuuut/ Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards