Niican

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Denice Lundahl - 22 februari 2011 20:16

Om jag ska vara helt ärlig så har jag ingen aning.

Men mitt samvete har börjat komma ikapp mig nu :(

Vi får se . . .

 

 

Måste bara säga att jag älskar mina små gullungar så mycket.

Några få timmar med dem på mobilia i söndags, gjorde hela min dag :)

Dem är några av ljusen i mitt liv.

Haha jag tog upp Kevin ifrån vagnen för jag ville pussa lite på honom.

Sen satte jag honom på golvet och efter det hade jag inte enda lugn stund inne på H & M.

Denna lilla sötnosen sprang iväg hela tiden och jag fick jaga honom :)

Haha fast jag gilla det och det var ju faktiskt jag som tog upp honom så hade mig själv att skylla.

Och Elias min underbara lilla gullunge :)

Han har blivit så gosig mot mig.

Sista gångerna jag varit där har vi legat och myst.

Och i söndags fick jag både kramar och pussar.

Myspys :)

 

Om inte annat så får dem mig att se ett litet ljus i allt mörker.

Och det är många ggr jag blivit gladare bara av att få mysa och busa med dessa små liven :)

 

 

Men men känns lite bättre nu i alla fall, så får se .

Hoppas jag finner styrkan igen.

Det lär behövas....

Im ouuuuut/ Denice Sölvgren Lundahl :)

Av Denice Lundahl - 22 februari 2011 18:14

Hur jag absolut inte vill vara :)

 

 

Har ni någonsin tänkt på att folk som gör något som dem inte borde och sen slutar med att dem blir belönade ?

T.ex jag vet inte hur många gånger folk sagt till min syster "om du slutar röka så får du si och så mycket pengar"

Men jag då, som aldrig börjat röka vad får jag ?
Ingenting.

Nu var detta ett dumt exempel och flera flera år sen men ändå.

Det är poängen som jag försöker få fram.

Fastna en dag framför tv:n och dem visa lyxfällan.

Jag tittar aldrig på lyxfällan men jag fastna denna kvällen.

Då visar dem ett par som verkligen skuldsatt sig själva och väntar tvillingar.

Efter dem hjälpt detta paret att komma på fötter igen så får dem allt dem behöver till barnen.

Dem får vagnar, sängar, blöjor osv osv.

Inte så att dem inte behövde det men förtjäna dem verkligen det ?
Det är ingen annan än dem själva som skuldsatt sig och valt skaffa barn fast dem var skuldsatta.

Inte så att jag inte unnar dem detta.

Men är det inte lite fel att man typ blir belönad efter att ha skuldsatt sig själv?

Är det inte dem som inte gör så som egentligen borde bli belönade ?

Bara en liten tanke som slog mig.


 

Kommer allting verkligen ordna sig ?

Kommer det verkligen gå ihop ?

Jag tänker, funderar och testar.

Och framför allt hoppas jag på det allra allra bästa :)

 

 

Im ouuuuut/ Denice Sölvgren Lundahl :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards