Niican

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Denice Lundahl - 15 februari 2011 20:04

Mitt svart hjärta när du skickar ett sms och skriver att du älskar mig bara sådär :)

Utan baktankar eller  att du vill något.

Det händer inte varje dag, det händer inte jätte ofta men när det väl händer så blir jag glad och varm inombords :)
Jag älskar dig också SÅ SÅ SÅ mycket <3

 

 

 

Vi kan fortsätta på detta spåret nu när jag ändå är inne på det :)

Jag vet inte men jag gillar inte när man missbrukar "Jag älskar dig "

Klart att man ska säga det till personen/personer man älskar.

Men pojk/flickvänner som skriver det i VARJE sms, säger det 30 ggr om dagen osv det blir för mycket tycker jag.

Men så är jag en person som gillar att man visar att man betyder men inte överdriver.

Hellre att du säger "jag älskar dig" en gång lite då och då än flera gånger om dagen.

För det känns mer äkta då på något viss.

Och så går man och längtar efter att få höra det och sen när man väl får det så blir man alldeles varm och lycklig inombords.

Det är en underbar känsla.

Men säger man det för ofta så försvinner den speciella känslan och det blir nästan så att man säger det bara för att säga det.

Och då är det fullständigt meningslöst...

Ord är bara ord ...

Handligar säger mer än ord.

Du kan säga att du älskar någon men dina handlingar kommer bevisa om du

VERKLIGEN älskar personen eller inte.

Vissa kan slänga ur sig vad som helst, det spelar ingen roll vad.

Så alltså kan man aldrig riktigt veta förrän om handlingarna bekräftar det orden påstår :)

 

 

 

Vet ni/du vad jag tänkte på i söndags ?

"Det är fint stök"

Haha jag kommer ihåg den dagen som om den vore igår.

Och jag saknar alla våra galna stunder.

Och inte bara dem galna utan alla VÅRA stunder..

Saknar allt, dig, våra samtal, våra galenskaper, våra fester, våra upptåg osv osv..

Listan är lång och saknaden är stor

Jag önskar att det var som förr och jag ångrar allt som blev så fel :(

 

 

 

Men men nu ska jag fixa och trixa lite ;)


Im ouuuuuuut/ Denice Sölvgren Lundahl :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards