Niican

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Denice Lundahl - 24 februari 2011 20:05

Min BEBIS :)

Thihi...

  

  

Hämtade upp Bebis efter jobb och sen dess har vi glytat oss.

Dock har vi även försökt få in lite historia A (Som bebis håller på att plugga , duktig som han är :) )

Och lite då och då springer vi ner i tvätten och fixar med den :)
Bebis lagade en jätte god pasta Carbonara till mig idag.

Haha och nu har vi precis fikat med lite äpplepaj och vaniljsås.

Bebis sitter helt inne i boken och läser.

Tystnaden har fullt rummet, det enda man kan höra är våra andetag och ljudet av när mina händer når tangenterna.

Haha det är en olidlig tystnad :)
Funderar på att säga något dumt eller göra något så denna tystnaden bryts och Bebis tappar koncentrationen.

Fast det är dock bara elakt , haha :)

Men måste ändå säga till honom snart så vi kan springa ner i tvätten och fixa med det sista .

  

För övrigt mår jag bättre nu, bebis har definitivt gjort min dag och alla mina underbara änglar på jobb :)

Ljuset i mörkret börjar bli lite starkare nu.

By the way är min Maxi tid nu bytt och jag kommer jobba 11-19 istället för 14-22.

Vilket betyder att efter jag jobbat då finns det tid över för FÄÄÄST ;)

Haha eller bara umgås med vänner, galenskaper eller annat.

Sjukt underbart.

Verkligen varit tungt att jobba 14-22 plus extra tider lördagen som inte är min fasta och mycket nätter om helgerna.

Inte haft mycket tid till annat men nu jäävlar ;)
Ser ljusare ut denna månaden och snart är det bara en månad kvar till  . . . .

Åh vad jag längtar :)

  

 

Nej nu är det alldeles för tyst och jag börjar bli uttråkad.

Nu får jag sätta fart så det blir lite liv i luckan ;)

 

Im ouuuuut / Denice Sölvgren Lundahl :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards