Niican

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Denice Lundahl - 1 mars 2011 20:51

En månad kvar, wiihooo ;)

Jag längtar SÅÅ mycket , haha .

Hoppas tiden går snabbt. . .

 

Ungefär 1,5 månad kvar tills bebisen kommer.

Åh jag längtar även till detta lilla mirakel väljer att komma till världen :)

 

Haha i söndags fick jag agera barnvakt och jag kan nu säga att jag vet hur det känns att vara förälder.

Speciellt när lilla söta Tindra somnade i bilen när vi körde hem.

Lite tråkigt var det men jag bar upp henne och la henne i min säng.

Ungefär två timmar senare går jag och lägger mig i hopp om lite sömn.

Tror ni jag kunde sova ?

Svar NEJ !

Tindra vände och vred sig varannan sekund.

Hon låg på alla möjliga viss.

Och varje gång hon gav ifrån sig ett ljud så reagera jag.

Som om jag vore rädd för att somna och missa att hon vakna eller något.

I alla fall så sov jag inte alls bra den natten , det lilla jag väl sov.

Sen klockan fem slår hon upp sina små ögon och jag var bara tvungen att fråga om hon behövde kissa.

För hon hade inte kissat sen hon blev lämnad och jag var orolig att hon skulle kissa i sängen.

Det gjorde hon inte men klockan fem på morgonen behövde hon kissa.

Och sen var det full fart tills klockan sju då jag lämna av henne innan jag själv begav mig till jobb.

Så jag vet nu hur det är att ha barn och inte sovit bra och sen bege sig till jobb på morgonen.

Haha men ändå mysigt och kul att ha henne här :)

Så det vägde upp, haha.

Men jag var i full fart trots lite sömn och fick en hel del gjort igår faktiskt.

Nu börjar det verkligen likna något här hemma.

Jag vill och måste dock få upp min skiljevägg.

Och jag vill göra det snart.

Har dock fått en ny idé om hur jag skulle kunna göra.

Men det får vänta....

 

 

Vi var även en runda ner om pappa i söndags..

Nattie var också med så nästan hela familjen var samlad :)
Förutom Elisabeth som tyvärr jobba :(

Blev lite fika, massa prat , lite bus och mycket mys :)

Det gilla vi..

 

 

Usch jag är så trött hela tiden :(

Fattar inte.

Tror jag skulle behöva  flera dygns sömn, haha..

Men men sova får jag väl göra när jag blir gammal.

Har inte tid med det nu ändå, haha :)

 


Im ouuuut / Denice Sölvgren Lundahl :)

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards