Niican

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Denice Lundahl - 3 mars 2011 20:56

I’ve been brought down to my knees
And I’ve been pushed way past the point of breaking
But I can take it
I’ll be back
Back on my feet
This is far from over
You haven’t seen the last of me . . .

 

You’re not gonna stop me
You don’t know me
You don’t know who I am
Don’t count me out so fast . . .

 

 

Ganska passande nu också :)
Mitt vikariat skulle gått ut nu den sista Mars men ICKE ;)

Haha jag är förlängd till Juni , wihooo :)

Jag gillar stället, jag gillar barnen och jag gillar personalen så klart jag vill vara kvar.

Känns helt underbart att jag blivit förlängd och sen till hösten får vi helt enkelt hoppas på det bästa :)

Detta behövdes verkligen nu.

Jag kan se ljuset i tunneln igen, haha :)

 

 

 

Jag kan inte förstå detta.

Hur kan DU göra såhär?

Hur kan DU bry dig så lite.

Inte ens ett svar får jag, ingenting alls...

Jag trodde du brydde dig om vår vänskap men tydligen inte.

Det är sorgligt att se faktiskt.

Så mycket jag har brytt mig och försökt men till vilken nytta ?
Du vänder ryggen utan att ens blinka.

Jag kan inte förstå detta.

Det gör ont i mig, verkligen.

Jag finner inte ens ord...

Detta var det sista jag trodde om dig...

Jag är verkligen besviken och ledsen :(

 

 

 

Neej nu händer det grejer ;)



Im ouuuuuut / Denice Sölvgren Lundahl :)

 

 

 

 


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards