Niican

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Denice Lundahl - 18 mars 2011 07:57

Haha eller ja vi vet ju alla om att jag redan är TOOOOOKIG ;)

Men måste ha blivit ännu värre nu . .

Eftersom jag aldrig skulle få för mig att göra detta.

Eller jag skulle i alla fall aldrig tro att jag själv skulle göra det.

Men tydligen har jag till och med lyckats förvåna mig själv ;)

Haha jag har faktiskt städat nu på morgonen .

Kan inte förstå det själv ens.

Fick något jävla ryck.

Sick :)

 

 

Underbara fredag är äntligen kommen :)

Jag vakna tidigare än jag borde men skit i det.

Haha idag blir det jobb , jobb och ännu mer jobb..

Jag bad Farre byta pass så vi kan jobba ihop ikväll/inatt .

Han fixade detta, bra som han är :)

Dock fick jag ett sms " Äntligen får jag betalt för att umgås med dig"

TACK FARRE !!!

Mycket snällt ;)

Hahaha :)
Fredagen får gå snabbt tycker jag, för jag längtar tills imorgon ;)



Neej får väl klä mig nu. . .

 

Ha en underbar helg mina vänner :)

 

Im ouuuuuuut / Denice Sölvgren Lundahl :)

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards