Niican

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Denice Lundahl - 24 mars 2011 21:37

Som långt ifrån alla vet.

Den är stor och helt underbart :)

En evig väntan som nu äntligen har blivit verklighet . . .

Nyfikna ?

Men jag ska inte avslöja den än..

Ni får allt vänta ett tag till, haha :)

 

 

Åh denna veckan har varit helt underbar...

Full av goda nyheter, bra saker har hänt osv.

Och jag är nu förväntansfull och exalterad , wihooo ;)

Jag vet om att det ALLTID händer något dåligt när saker och ting börjar gå bra.

Och jag går och väntar på det...
För det kommer ske, så är det bara.

Men jag försöker ändå ta vara på detta och njuta till fullo.

Även om jag ständigt har i bakhuvudet att nånting snart kommer att ske...

Jag får helt enkelt hoppas på det bästa :)

 

 

Lush och jag stack till stan efter jobb idag.

Fixade lite och har en hel del kvar.

Resten tar vi på lördag då jag är ledig hela dagen :)
Jobbar bara natten, wihoo ;)

Lush sneade totalt vilket hon alltid gör när hon jobbat, inte har sovit och är ledig kommande natt..

HAHA som vi skratta.

Du är en sjuk människa , haha men jag gillar det ;)

Så jävla kul vi hade, samtidigt försökte vi spela lite fifa.

Med en hel del svordomar för det spelet är stört ibland.

Hahaha ändå så är jag fortfarande mästare ;)
Lush spelade lite allan " Jag spelar ut dig"
Och jag kan erkänna, hon hade i stort sätt hela matchen.

Men hur kunde jag då vinna med 2-0?

För jag är BÄÄST ;)
Jag behöver inte ha hela matchen , jag behöver inte få 1000 chanser.

För NÄR jag väl får en chans så ser jag till att utnyttja den till fullo ;)

Kanske därför jag vann...HAHA :)

 

För övrigt så blir det sexparty imorgon.

Får bege mig till skurup efter jobb.

Hinna en sväng inom Pappa Lars innan jag ska befinna mig hemma hos Pappa M och Sandra :)

Måste få pussa lite på mina små hjärtan :)
Längesen sist ju..

Men men jag ser framemot en fantastisk helg.

Ändå känns det som att något/någon saknas...

Men men . . .

 

 

Måste bara få säga att Du är underbar !

 

 

Im ouuuuuut / Denice Sölvgren Lundahl :)

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards