Niican

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Denice Lundahl - 17 mars 2011 06:50

Tre saker att se framemot :)

Det är en månad kvar.

Det är 1,5 vecka kvar.

Och det är 2 dagar kvar  till dessa tre saker..

 

 

Det är helt sjukt att det endast återstår 1 månad kvar tills bebisen är beräknad :)

Att 8 månader har gått redan..

Känns som det var igår vi var på ultraljudet och kolla på den här fantastiskta lilla varelsen :)

Tiden flyger verkligen förbi...

 

 

Sjukt men jag är förväntansfull och längtar till tusen :)

 

Man gör inte det alltid och man behöver motgångarna..

Men det finns inget bättre än dem dagarna man vaknar upp med den underbara känslan att man älskar livet :)

 

 

Jag ÄLSKAR att solen tittat fram förresten.

NU hoppas jag bara på att det blir mindre kallt och blåsigt sen har vi ett underbart väder att gå ut till varje dag :)
Som jag längtar efter solen och värmen nu .

Men snart så :)

Det kommer . . .

 

 

Im ouuuut / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards