Niican

Alla inlägg under april 2012

Av Denice Lundahl - 10 april 2012 19:13

Jag ska kanske .

Berätta för er.

Dela med mig.

Låta er veta.

Kanske är dags för det. .


Eller nej jag tar det en annan dag , haha :)
Kan ni vara lite nyfikna så länge..


Usch det är så mycket just nu .

Och jag vakna imorse och mådde ganska dåligt :(

Jag får INTE bli sjuk nu, verkligen INTE läge för det !

Så låt mig vakna imorgon och må bra.

Måste kriga sönder denna veckan !

Ingen feber och ingen hosta TACK !
Och ABSOLUT INTE influensan !

Allt annat kan en av mina bästa vänner hjälpa mig med, alvedonen :)

Haha usch nej.

Vill må bra imorgon , tack :)



För övrigt känns det så tomt hemma utan dig :(

Känns som att något fattas när du inte är här hos mig :(

Normalt ?
Antar det, du är ju nästan här lika mycket som mig..

Och du kommer snart så får stå ut en liten stund till.

Sen får jag ligga nära dig, pussa på dig och kramas med dig :) 

Gud vad mysigt :)


Haha nu ska jag fortsätta titta på tv och vänta på min baby :)


Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl



Av Denice Lundahl - 8 april 2012 15:27

För min skull.

Inte för din.

Glöm inte det.

Valet var och är mitt.

Du får helt enkelt bara gilla läget :)



Vet inte riktigt vart jag ska börja.

Egypten ?
FANTASTISK resa måste jag säga.

GUD vad jag ÄLSKAR mina vänner :)

Vi gjorde verkligen denna resan minnesvärd.

Vi gjorde allt och ingenting.

Vi snorklade även denna gången MEN jag är VÄLDIGT stolt över mig själv för jag hoppade också i vattnet :)
Haha förra gången frös jag så mycket så jag stannade på båten.

Men ICKE !

Snorklade till och med när vi kom tillbaka till ön och där såg jag en Nemofisk, hihi :)

Jag som aldrig badar för jag alltid tycker det är så kallt, badade flera gånger i Egypten.

Kan bero på att det var så varmt så att man var tvungen till det om man inte ville DÖ av värmeslag :)

I alla fall så hade vi allting skit nära så vi behövde knappt gå nånstans.

Poolen, stranden och utestället låg på samma plats.

Mycket bra där :)

Och på vägen dit låg flera restauranger, så det blev ungefär dom 10 minuterna som vi gick varje dag :)

Vi låg för det mesta i solen hela dagarna och drack på kvällarna.

Vi spenderade 4 kvällar på Papas beach club , det var sjukt bra :)

Där var en hel del människor och jag var ganska nöjd med musiken också faktiskt.

När vi var ute på fredagen så var där 4 stycken som VERKLIGEN kunde dansa.

Det var hip hop kväll och jag kan säga det att jag titta mer på dom än vad jag dansa själv.

Fyfan vad grymma dom var, jag vill också !

Haha :)

Men vi hade det jätte bra, allting var jätte fint , maten var god och allt annat var också gott ;)

Haha kan skriva hur mycket som helst om vad som hände osv men ni kommer inte tycka att det är intressant då ni inte var där.

Alla interna skämt och händelser är inte ens lönt att skriva om för det är bara vi 4 som kan relatera till det.

Men det var varmt och skönt i alla fall.

Vi hade sol varje dag och jag njöt till tusen !

Hade gärna åkt tillbaka för den här kylan och snön är ju inte det roligaste.

Men jag hade ju saker att komma hem till så det var bara att passa flygtiden och bege sig hem efter en helt underbar vecka i solen med ett helt fantastiskt umgänge :)


I tisdags kom jag hem och det har varit fullrulle sen dess.

Hänt massor med saker :)

Jag har krigat jobb ons, tors, fre och lör.

Trött som fan igår.

Haha i fredags begav jag mig nämnligen till Pappa L, var där en liten stund, åkte till jobb.

Hem dit igen, sov, blev väckt av en puss av lilla söta Kevin.

Hur kan man bli arg då trots få timmars sömn ?

Upp och umgås med familjen lite, vi trotsa vädret och gick till lekplatsen.
Både Kevin och Elias var jätte glada när dom fick gunga :)

Sen titta vi på trassel , som jag älskar by the way :)

Och efter det målade vi ägg, dom blev jätte fina :)

Senare begav jag mig till Pappa M och Sandra för en fin fin middag och trevligt sällskap :)

Sen råka jag somna i soffan , så mycket till sällskap var jag !

Somna två timmar där, skönt som attans :)

Sen spela jag och Dennis fifa och jag är fortfarande BÄÄÄST ! :)

Haha så kul att få umgås lite med mina äldre brödrar också :)

Men men efter det begav jag mig tillbaka till pappa L tills Jesper hämtade mig och det var dags för jobb igen.

Vi hade inte mycket att göra men jag och Kevin hade kul ändå, haha :)

Efter 5 h arbete begav vi oss hemåt.

Sov hos Pappa L igen och imorse väckte han mig trots att båda barnen sov.

Bra jobbat där Pappa ;)

Så blev lite gos framför tvn och lite utomhuslek innan jag begav mig hem.


Nu sitter jag här och har precis duschat.

Orkar inte röra mig men har inget annat val.

Även idag blir en fullspäckad dag.

Blir middagsmys, fikamys och sen bara allmänt myyys :)

Jag kan faktiskt inte annat än gilla läget just nu :)


Jag är faktiskt nöjd, kanske lite för stillsamt men nöjd :)

Nu ska jag bara stå ut med att inte ha det här ständiga dramat runt omkring mig så löser nog resten sig :)



Im ouut /Denice Sölvgren Lundahl




 


Av Denice Lundahl - 6 april 2012 13:46

             



Ta mig tillbaka någon.

Till allt det jag hade där som jag inte kan få här !


Fast sen å andra sidan har jag det ganska bra här också :)

Av Denice Lundahl - 3 april 2012 19:58

Saknat mig ?


Jag lovar att dela med mig om ALLT.

Berätta ALLT :)


Men just nu är jag trött, sliten och frusen..


Så nu blir det en fin tacomiddag och sen väntas MASSA myyyyys :)



Over and out / Denice Sölvgren Lundahl


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards