Niican

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Denice Lundahl - 3 januari 2012 12:18

Sättet du rör på mig..

Sättet du är på...
Orden du säger till mig...

Vartenda steg du tar, vartenda ord du säger får mig att bara vilja ha mer..

Hur kan man inte vilja vara med någon som dig ?
Någon som är så underbar...

 

Älskar att få ligga tätt intill dig, ha dina armar runt om mig och bara vara.

Älskar din närhet..

Älskar din skönhet..

 

Åh jag kan inte sluta att längta efter dig.

Varje vaken sekund kan jag känna hur du kysser mig, rör vid mig, är med mig.

Dina ord ekar i mitt huvud och jag blir alldeles varm inombords.

Du sätter fortfarande det löjliga leendet på mina läppar när jag tänker på orden du sa..

 

Jag borde inte längta efter dig, jag borde inte vela vara med dig igen..

Ändå skriker hela jag efter dig..

Jag hade nog kunnat göra vad som helst för att få vara dig nära. . .

 

Men jag lever på minnet istället, ett väldigt fint minne.

Vill inte förstöra något heller, vill bara behålla detta fina minne och låta det som skett ha skett..

 

Vi får helt enkelt se ifall våra vägar möts igen . . .

Och jag får helt enkelt hoppas på det bästa . . .

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards