Niican

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Denice Lundahl - 23 januari 2012 12:58

Jag testade och jag prövade.

Jag gjorde mitt bästa..

Men det gick inte.

Det fungerade inte trots allt.

Tyvärr..

 

Jag skrev i lördags då jag vakna och bubblade av lyckokänslor.

Hela jag kände mig glad, lycklig och förväntansfull :)
MEN jag glömde nog publicera inlägget, av någon konstig anledning.

Lite vimsig är jag allt, haha :)

 

Dock hade jag en jätte mysig helg.

Fredags blev det matmys och filmmys :)

Och vi har bokat hotellet , wihoo ;)
Jag och mina äventyr..

Och sen i lördags jobba jobba jobba jag :)
Hade världens huvudvärk, inget kul alls :(
Hade dock en trevlig bilresa till Bar a bar och en ganska lugn natt, spelmässigt :)

Och igår ringde min syster och fråga om vi skulle "fika" vid 1 tiden.

Jag, mamma ,syster och OLIVIA stack iväg mot stan.

Vi hamnade på Casa Mia för att äta frukost, haha blev en stor fin pizza :)
Träffa min gudfars mamma och pappa, jätte trevligt.

Och hans äldsta dotter, Tindra.

Henne såg jag senast när hon var 3 nu är hon 8.

Skit sööt, fantastiskt fina ögon har hon :)

Så det var kul faktiskt :)

När dom gick så satte vi oss, åt, snacka lite och Olivia roade hela restaurangen med sina tjut :)

Så jävla sööt det lilla fantastiska livet.

Som förresten blir hela 9 månader idag, shit vad tiden går snabbt.

Känns som att hon föddes typ igår och nu är hon så stor så hon är överallt och ingenstans.

Men jag älskar henne bara mer och mer för varje dag som går :) <3

 

 

Och så ska jag passa på att tacka Sandra för hon ställer upp och hjälper mig :)

Tusen taaack , uppskattar verkligen att du gör så mycket för mig.

Tack tack tack :) <3

 

Nej nu orkar jag inte tråka ut er mer..

Im ouuut / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards