Niican

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Denice Lundahl - 8 januari 2012 19:59

Att vakna upp ur min fantasivärld och komma tillbaka till verkligheten..

Fast jag hade nog mycket hellre stannat där, uppe bland dom rosa molnen och drömmar som blev till verklighet.

Men så stoppar någon en nål i den ballongen som man svävar på och så är det kört.

All luft åker ut och man slår sig hårt när man faller ner till marken.

Även om man vet att man hade varit tvungen att komma ner någon gång så kanske man ändå nånstans hoppades och önska att verkligheten skulle vara lika bra.

Att för en gångsskull så blev det som drömmarna sa.

Men nej, inte den här gången heller, tyvärr.


Det känns som att det borde bli lättare ändå blir det bara svårare.

Det känns som att jag borde ha kommit därifrån ändå står jag kvar.

Flera månader har passerat och hoppet har dött ut.

Man har accepterat det och gått vidare.
Och att endast 1 gång kan göra så mycket.

Så man är tillbaka på ruta ett igen.

Det är helt sjukt.

Men samtidigt är det skönt och bra att veta.

Veta vart man står och vart man ska gå ..

Nu vet jag i alla fall mer än vad jag visste då :)



Allt jag hade velat ha, allt jag hade bett om, allt jag hade önskat hade varit att få en ny chans.

En andra chans.

Att få återfinna det som en gång fanns där..

Dock kommer det aldrig ske.

Den turen har jag inte..

Men önska kan man ju alltid..

En önskan som aldrig kommer bli uppfylld.

Tyvärr..




Im ouuut / Denice Sölvgren Lundahl

Av Denice Lundahl - 8 januari 2012 10:44

Förvirrad just nu..

Lite lost till och med..

Känns som att jag vet allt men samtidigt ingenting..

Och jag som älskar att prata om saker och ting har ingen att prata med.

Jag kanske aldrig får chansen att prata överhuvudtaget.

Vi får väl se...


Jag är lite smått irriterad över att personer som behandlar andra illa, egentligen är otroligt falska och äckliga människor får allting som dom vill.

Dom har en fruktansvärd tur och saker och ting går deras väg.

Och vad får vi ? 
Vi som inte fjäskar, ljuger eller bär oss illa åt ?
Vad får vi ?
Det ena slaget efter det andra.

Ja jag tycker lite synd om mig själv.

Mest för att en person som är så falsk, ljuger och behandlar folk som om dom inte vore värt nånting får exakt ALLT den vill ha.

Så är det meningen att man ska vara en hemsk person då ?
Får man då allt som man egentligen vill ha ?
För en sak vet jag, jag får fanimej kämpa för det jag vill ha.

Och då är det inte ens säkert att jag får det...

Ibland önskar jag att jag hade det så lätt som dig, hade din tur..

Det hade kunnat gynna mig vid många tillfällen...

Men jaa...



Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards