Niican

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Denice Lundahl - 2 december 2012 19:30

Helvetet !

Jag vill INTE !!

Jag HATAR det !

Jag kommer inte stå ut !

Får panik !

Ahhhh vet inte vart jag ska ta vägen.

 

HATAR SNÖN !

Jag vet att jag sagt det och alla redan vet osv.

Men jag klarar inte detta !

Visst det är jätte fint och titta på.

Underbart för alla barn som ÄLSKAR snön och vill åka pulka osv.

Och jag dör av att se hur lyckligt ett barn blir för att snön har kommit.

Det är underbart :)

Men jag vill bara ha snö på julafton.

Jag kan inte med att man måste ta bort all snö från bilen, bara kan köra i typ 30.

Det är halt, slaskigt och äckligt :(

Och man inte kommer in och ut från parkeringarna för där ligger så in i helvetes mycket snö.

Och så får jag panik på att jag inte har någon vindrutetorkare bak , vafan ?!

Helt ärligt.

Ska jag ligga på bilen och ta bort all snö eller hur fan tänkte man där ?

GALEN BLIR JAG !!!

Skjut mig någon , haha :)

 

 

Och nu när jag fått klaga lite så ska jag berätta om Lindas fantastiska födelsedagsfest.

FYFAN säger jag bara !

Var fortfarande full när jag vakna imorse.

Riktigt sjukt var det !

Jag har blåmärken typ lite överallt , jag har ont i hakan och jag har sår på knäet.

Vafan gjorde jag igår liksom ?

Haha den som vet kan ju ta och berätta det :)

Har några fina minnesluckor.

Tur att man var med världens bästa vänner i alla fall <3

Träffa även Therese där och Anna, wihoo ;)

Nej denna födelsedagsfesten hette duga !

Nu ska jag ta det lugnt nästa helg för sen jävlar drar allt festande igång igen.

Haha jag orkar inte mer.

3 helgen i rad nu, jag börjar bli för gammal.

Jag har tappat det , haha.

 

Dock är det detta singellivet som jag älskar :)

Inte festandet då men allt det andra ;)

Im back on track ;)

 

 

Och det brast inte , wihooooo ;)
Tack gode gud för det ;)

2 veckor kvar, I LOVE MY LIIIIFE ;)

Haha . . .

 

Neej nu jag mysa ner mig under täcket i soffan :)

Linda och min älskade syster som fyller år idag, stort grattis till er :)

Hoppas att ni haft en bra födelsedag.

I love u <3

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards