Niican

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Denice Lundahl - 18 december 2012 16:30

For christmas is you ;)


I flera år har jag önskat det.

I flera år har jag velat det.

Aldrig velat något hellre.

Jag har verkligen sett framemot det.

Det året då jag får fira jul ihop med min pojkvän.

Både hos hans familj och hos min familj.

Ha någon att dela alla dessa mysiga sakerna med under julen.

Någon att vakna upp med julaftonsmorgon och ha mysig julfrukost med.

Någon att pynta och klä granen med.

Någon att köpa den finaste julklappen någonsin till.


Men inte detta året.

Jag vet inte varför.

Det är mindre än en vecka till julafton och jag har NOLL julkänsla.

Inte det MINSTA.

Jag ser inte framemot julafton, ser inte framemot julklapparna.

Och jag har alltid varit som ett litet barn när det kommer till julen och ÄLSKAR att få julklappar.

Men detta året är det verkligen inget speciellt alls.

Känns som vilken annan månad som helst.

Och jag tycker att det är SÅ tråkigt :(


Jag brukar alltid ha en kille som jag önskar mig i julklapp , haha.

Eller en överraskning.

ÄLSKAR ATT BLI ÖVERRASKAD !

Men NEEEJ ingenting alls.

Jag struntar faktiskt i det helt.

Vill bara att vintern ska vara över och sommaren ska komma :)

Så jag kan ligga på stranden och steka istället , haha..


Gud vad tråkigt det är att jag inte har någon julkänsla alls :(

Och att jag inte önskar mig nånting för allt jag vill ha, har jag redan :)


Men jag kommer i alla fall fira jul hos pappa och det ska bli väldigt trevligt :)

Ser framemot att få umgås med familjen :)

Sen att det är julafton lär jag nog inte bry mig speciellt mycket om, tyvärr :(


3 arbetsdagar kvar sen blir det jullov :)

Haha i alla fall från förskolan.

Har två helger framför mig fulla med jobb, wihoo ;)
Kommer sitta riktigt fint i Januari med lite extra pengar ;)


Nej nu ska jag invänta F och sen blir det lite julbak i köket ;)

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl




Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards