Niican

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Denice Lundahl - 25 december 2012 12:42

Var helt fantastisk :)

Hade absolut INGEN julkänsla alls.

Kändes som vilken dag som helst.

Men jag fick vara med min familj och spendera hela dagen/kvällen med dom.

Och jag ÄLSKAR det.

Familjelivet är något av det bästa jag vet :)

Min pappa, min "elaka styvmoder " Sandra, min syster, Chadi, min älskade prinsessa Olivia, Min fina bror Zeb, Min faster, min fasters man, mina två kusiner :)

Vi var alla samlade under pappas och Sandras tak igår.

UNDERBART ! :)

Det var jätte god mat, det var jätte trevligt sällskap och roligaste av allt var nog när vi skulle ge oss på att spela spel.

Haha aldrig sett någon kriga så mycket som Sandra.

Helt gaaalen, hon stod upp och skrek.

Jag skrek, pappa skrek .

Haha ja vad ska man säga ?

Tävlingsinriktade i Sölvgren familjen kanske ?

Hahaha det var sjukt roligt.

"mu mu och lopphopp "

HAHA och vad är böjt och gult ?

"Citron"

HAHA.

Alltså det var hel galet men skit kul !

Fick även höra en hel del fina saker ifrån pappa och det delades ut en hel del kramar.

Och det värmde mitt hjärta.

Vi jobbar på detta pappa och det kommer bli bra :)

Jag är glad att du är min pappa och även om saker och ting inte varit som det ska vara.

Så är och kommer du alltid vara min pappa :)
Jag vill aldrig såra dig medvetet eller överhuvudtaget.

Och jag är ledsen om jag gör det nån gång ibland.

Sorry :(

 

Familjen betyder så mycket för mig.

Och jag vill att vi alla ska ha en bra relation till varandra.

Och det är fantastiskt att min syster också kan vara med .

Jag är såå tacksam och glad att vi alla var samlade :) 


Hoppas alla mina läsare hade en lika bra jul som jag :)

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards