Niican

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Denice Lundahl - 13 december 2012 06:54

Såå mycket att det gör ont.

Jag saknar dig så mycket när du inte är här hos mig.

Du är något av det finaste jag vet.

Något av det bästa jag vet.

Mitt hjärta håller på att spricka så mycket jag älskar dig.

Bara genom att titta på dig så blir jag glad.

Du är ett litet mirakel och vi alla är såå glada för dig.

Min lilla söta prinsessa Olivia :)
Idag ska jag få vara med på hennes lucia, wihoo :)
Jag längtar.

Först ska jag sno lite pussar och kramar och höra henne säga "Goker"

Vilket är mooster, haha :)

 

Sen blir det mysigt luciamys på jobb efter arbetstid men vad gör det :)

Så stolt över våra små liv :)

Dom kommer vara så fina idag och sjunga så bra :)

Åh vad jag älskar dessa små, ni förgyller mina dagar :)

 

 

För övrigt känns allting faktiskt väldigt bra just nu :)

Allting rullar på och går så jääävla snabbt.

Jag måste finna tid att jaga julklappar :(

ÄLSKAR att ge men hatar att FIXA dom.

Lika svårt varje gång :(

 

Och förresten måste jag säga att jag har världens bästa mamma, tusen tack :)

Och Elisabeth (Pappas fru) du är underbar, dina ord värmer alltid lika mycket.

Tusen tack :)

Massa kärlek till er <3

 

 

Nej nu ska jag fixa mig och sen ska jag möta min prinsessa, syster och mamma på parkeringen :)

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards