Niican

Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av Denice Lundahl - 1 oktober 2014 21:08

I 3 siffrigt nu ;)

Har jag i försig varit ett tag.

Men nu är det ännu högre ;)

Känns bra faktiskt.

Jävligt bra ;)

Skulle nästan vilja säga att jag är grym.

Haha skämt å sido.

 

Men jag har haft över 600 läsare denna månaden.

Undra vad det beror på ?

Många har sagt till mig att jag skriver bra, att min blogg är bra osv.

Det är väldigt kul att höra faktiskt :)

Jag har alltid haft väldigt lätt för att skriva men har tappat mycket av det på äldre dar, tyvärr.

På tal om äldre är jag fanimej ett år äldre nu.

 

25 år gammal , helt sjukt.

Var tog tiden vägen, vart tog åren vägen ?
Och vad fan har jag åstadkommit ?

Inte ett skit, haha :)

 

Men men fick ett presentkort på tatuering i födelsedagspresent.

Tusen tack Linda, Sandra, Mohammed, Mamma och Pappa :)

Jag hade en tatuering i tankarna men funderar på att skriva två olika texter istället :)

Ska bara komma på vad det ska stå på den andra sen bokar jag tid ;)

Så gör jag den andra en annan gång.

 

Och så har vi den tunga delen .

Första året jag fyllde år utan att ha mormor vid liv.

Det gjorde ont.

Det var i mina tankar hela dagen :(

Sjukt jobbigt.

 

För övrigt blev inte min födelsedag alls som jag hade tänkt eller ville.

Men det fanns inte mycket att göra åt det tyvärr..

 

Fick även ett jätte fint armband och öronhänge av min syster och mamma.

Tusen tack :)

Och tack alla andra för alla fina presenter :)

 

Ni är underbara <3

 

 

Saknar mormor och morfar något så fruktansvärt mycket :'(

Ska det aldrig bli lättare ?

Ska det aldrig göra mindre ont ?

Vill bara att ni ska komma tillbaka, vara vid liv igen.

Jag har så mycket att säga, så mycket vi hade kunnat göra tillsammans.

Jag vet inte hur jag ska klara resten av livet utan er :'(

Älskar er så mycket <3

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards