Niican

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Denice Lundahl - 13 oktober 2014 20:09

Ändra historien .
Jag måste skriva om dom där sista orden.

 

För allt som var på riktigt känns på låtsas nu,
ja allt som var på riktigt känns på låtsas nu .

 

Det gör ingenting och jag bryr mig faktiskt inte.

Du har rätt att tycka vad du vill.

Du har rätt att säga det om du vill.

Jag tycker att det är okej.

 

Så din kommentar om att min tatuering var ful precis som jag, jag tackar för den :)

Skönhet ligger i betraktarens ögon så är det bara.

Och hur skulle världen se ut om alla tyckte att jag var snygg eller min tatuering ?

 

Och man får också lov att hata, utav olika anledningar.

Du kanske har all rätt att hata.

Du kanske bara är avundsjuk, jag vet inte.

 

Det finns alltid haters och haters kommer alltid hata.
Så hata ni , det är okej :)

 

Så jag har publicerat din kommentar så du fick rätten att uttrycka dig :)

 


För övrigt har jag haft en riktigt skön kväll.

Känner mig jätte avslappnad nu och det behövde jag nog :)

Tack fina ni <3

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards