Niican

Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av Denice Lundahl - 29 oktober 2014 21:30

handgrepp öppnade han upp och släppte ut den styvhet som jag så trånat efter.

Den unga mannen hann inte mer än att spjärna armbågarna mot skåpets botten

innan hans förvånade mandom försjönk djupt in i hennes våta grotta.

Hon red honom där på köksgolvet med en sån kraft att hans huvud dunkade bulor i diskbänkens plåt,

och när det grova tyget i hans arbetsbyxor arbetat hennes klitoris till gränsen av klimax . . . .


Vad säger ni ?

Alla tjejer var eld och lågor,

Som galna när femtio nyanser av honom kom ut.

Alla blev SÅ förälskade i mr grey och kunde knappt slita sig ifrån boken.


Men jag däremot, jag har läst både ettan och tvåan.

Jag tycker inte att den är så bra som alla andra.

Jag blir inte helt galen av denna boken.

Varför ?

Vet inte är helt enkelt inte som alla andra , tyvärr :)


Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards