Niican

Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av Denice Lundahl - 22 oktober 2014 20:47

Ha barn .

Jag ville satsa på mig själv.

Jag är alldeles för egoistisk.

Jag var helt säker på att jag skulle göra abort.

 

Men så låg jag där.

Och fick se bebisen.

Och då visste jag att jag inte kunde.

Jag kunde inte göra abort.

Och idag är hon ju det bästa som finns,

Det finaste jag har.

Och det är en väldigt speciell känsla att få barn.

 

Kanske inte ordagrant.

Men när du berätta din historia för mig så blev jag jätte tagen,

Jag gillar hur ärlig du var när du berättade.

Att du vågade erkänna att du inte ville ha barn.

Våga erkänna att du är egoistisk.

Hur många gör det ?
Hur många skulle våga göra det ?

ALL creds till dig .

Jag beundrar dig verkligen.

 

Jag har tänkt på det sen du berättade.

Du berörde mig verkligen . .

I mina ögon är du en beundransvärd människa :)

Hoppas att du känner dig stolt över att du vågar vara ärlig.

Vågar vara du :)

 

 

För övrigt går allt rakt åt skogen..

Men det vänder väl eller ?

Det får vi hoppas i alla fall :)

 

Fixade fransarna idag så nu känner jag mig som en prinsessa igen.

Och S avslöja även att hon även gör hårförlängningar.

Något att fundera på ;)

Haha.

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

Av Denice Lundahl - 22 oktober 2014 20:29

Ha barn .

Jag ville satsa på mig själv.

Jag är alldeles för egoistisk.

Jag var helt säker på att jag skulle göra abort.

 

Men så låg jag där.

Och fick se bebisen.

Och då visste jag att jag inte kunde.

Jag kunde inte göra abort.

Och idag är hon ju det bästa som finns,

Det finaste jag har.

Och det är en väldigt speciell känsla att få barn.

 

Kanske inte ordagrant.

Men när du berätta din historia för mig så blev jag jätte tagen,

Jag gillar hur ärlig du var när du berättade.

Att du vågade erkänna att du inte ville ha barn.

Våga erkänna att du är egoistisk.

Hur många gör det ?
Hur många skulle våga göra det ?

ALL creds till dig .

Jag beundrar dig verkligen.

 

Jag har tänkt på det sen du berättade.

Du berörde mig verkligen . .

I mina ögon är du en beundransvärd människa :)

Hoppas att du känner dig stolt över att du vågar vara ärlig.

Vågar vara du :)

 

 

För övrigt går allt rakt åt skogen..

Men det vänder väl eller ?

Det får vi hoppas i alla fall :)

 

Fixade fransarna idag så nu känner jag mig som en prinsessa igen.

Och S avslöja även att hon även gör hårförlängningar.

Något att fundera på ;)

Haha.

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards