Niican

Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av Denice Lundahl - 14 oktober 2014 19:47

Att man har rätt att säga vad man tycker.

Uttrycka vad man känner osv.

 

Vi har rätt att tycka olika.

Man behöver inte vara överens.

Tycker att man ska våga vara annorlunda .

Inte bara följa strömmen alltid....

 

Med det sagt.

Ska jag även säga att jag tackar för denna kommentaren med :)

Du/ni får gärna tycka att jag är ful.

Ni får gärna tycka illa om mig.

Ni får gärna hata mig.

Vem vet du kanske vet vem jag är.

Kanske rent av känner mig men vågar inte säga något på riktigt så du lägger en kommentar istället.

Jag vet inte.

Jag vet inte vem du är.

Du kanske har all rätt att hata.

Och jag tycker att det är helt okej.

 

Däremot förstår jag inte.

Om du/ ni tycker så illa om mig.

Varför läser ni min blogg då ?
Varför lägga din dyrbara tid på min blogg.

Lägga energi på mig.

Det kan ju inte vara speciellt givande för dig heller.

Du blir irriterad,stör dig osv.

Det är frivilligt att läsa min blogg.

Du behöver inte om du inte vill.

 

Hade jag varit du eller alla som hatar så hade jag lagt min tid på nånting bättre istället.

Men det är ju i alla fall trevligt att se att trots allt hat är du ändå intresserad av vad jag skriver ;)

 

Tackar jag för :)

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards