Niican

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Denice Lundahl - 12 oktober 2014 18:12

En riktig jävla bekräftelseh*ra.

Ursäkta ordvalet men vi har alltid sagt så.

Och det låter bra.

I alla fall så är många tjejer riktiga bekräftelseh*ror.

Och i detta fallet är jag inget undantag.

Jag är en bekräftelseh*ora delux ;)

Jag behöver bekräftelse.

Ofta och mycket.

Det handlar om ALL sorts bekräftelse.

Det kan vara bekräftelse om hur jag ser ut, det kan vara en inre bekräftelse.

Det kan vara så att jag träffar en kille bara för att bekräfta för mig själv att jag kan få honom.

Fast jag egentligen inte ens vill ha honom.

Det kan bekräftelse om att en kille verkligen vill vara med mig.

Bekräftelse att jag är bättre än någon annan osv osv.

Listan är lång.

Men den allra viktigaste bekräftelsen för mig är nog när jag träffar en kille som jag är intresserad av att han visar mig och får mig att känna mig säker på att jag är den enda.

Den bekräftelsen kan jag aldrig få nog av.

Det är en bekräftelse som jag ständigt söker.

Förmodligen har det med min osäkerhet att göra och så gillar jag känslan inombords när han säger / visar att jag är den enda.

 

 

För övrigt är jag idag ganska splittrad.

Ganska förvirrad.

Känns som att jag dras på många olika håll.

Vet inte riktigt hur eller vad jag ska tänka.

Ännu en gång hade jag behövt bekräftelse.

Men ibland måste man bara sluta tänka och så får man hoppas på det bästa helt enkelt :)

 


I torsdags blev jag två tatueringar rikare ;)

Ska ge er bild på den ena :)

Har några stycken till jag vill göra men får väl lugna mig lite nu, haha.

Får önska det i julklapp :)

Tusen tack Linda, Pappa, Mamma, Sandra och Mohamad för tatueringarna ;) <3

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards