Niican

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Denice Lundahl - 1 maj 2014 20:24

Jag varit sämst i stan på att blogga på sistonde.

Men det har hänt så mycket och jag har varit tvungen att fokusera på mig själv.

Tyvärr..

Hatar att tappa bloggen.

För jag vet själv hur störigt det är att läsa en blogg som uppdateras sällan.

Helst vill jag läsa något nytt varje dag :)

Och hade gärna velat dela något nytt varje dag också men den tiden, orken eller lusten finns tyvärr inte.

 

I alla fall har jag behövt tid för mig själv.

Och behövt en chans att bara få vara.

Nu börjar jag hitta rätt igen och det känns bra.

Har också känts så otroligt skönt att bara ha kunnat släppa allt.

Ha fått lov att släppa allt och bara fått vara.

Det behövde jag verkligen.

 

Mycket mer än så har jag inte att säga just nu.

Hoppas alla haft en trevlig valborg :)

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl



Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards