Niican

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Denice Lundahl - 19 maj 2014 09:44

Så fel kännas så rätt.

Och något så rätt kännas så fel ?

 

Jag vet inte om det är rätt eller fel.

Mitt samvete säger att det kanske inte är helt rätt pga omständigheterna men för övrigt känns det ju rätt.

Moraliskt är det nog inte riktigt rätt men då undrar jag.

Om det vore tvärtom skulle det då finnas ens en liten gnutta av dåligt samvete ?

Det tror jag inte.

Så jag väljer att göra det som känns rätt och bäst för mig.

Och faktiskt inte bry mig så mycket om resten :)


Det är lite galet dock men det känns fantastiskt :)

 

För övrigt har helgen varit underbar.

I fredags fylldes hjärtat på med kärlek från vänner, mycket skratt och galenskaper :)

 

I lördags bara låg vi på gräset under solen, skrattade, pratade och bara hade det allmänt mysigt :)

Det behövde jag, gud vad skönt det var :)

Sen blev det lite dricka på lilla och . . . .  mer säger jag inte, haha :)

 

Igår var vi överallt och ingenstans. Körde hit, körde dit, tillbaka igen osv haha.

Bara chilla i bilen med skön musik och trevligt sällskap :)

Blev gos med världens finaste Olivia.

Och sen en mysig fonduemiddag på det.

 

Mycket bättre helg än såhär blir det inte :)



Och för övrigt har jag helt underbara vänner så massa kärlek till er :)
Speciellt till Linda som ställer upp i vått och torrt.

Tack igen för du hämta mig i lördagsnatt :)

Love you forever and ever, haha :) <3

 

 

Nu ska jag fixa mig.

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards