Niican

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Denice Lundahl - 11 maj 2014 18:04

En dålig dag.

En riktigt dålig dag och det känns sjukt jobbigt.

Jag behöver komma ut men alla är upptagna med annat.

Och det är inte så kul att gå ut själv :(

Så jag har legat inne hela dagen, tittat på tv och sovit lite.

Jag blir så trött på mig själv.

Varför jag inte bara ta tag i mig själv och gör nånting istället.

Men finns ingen ork eller lust, tyvärr.

Jag hoppas innerligt att morgondagen blir bättre.

Jag orkar inte må såhär :(

 

För övrigt hade jag en jätte bra dag igår :)
Baka med två underbaringar och fick bebisgosa :)

Helt fantastiskt.

Och dom fick mig att känna glädje.

Jag var glad medans jag gjorde det och det var ett tag sen jag kände så.

Så det var nice :)

 

Men men ...

Det är så svårt att försöka förmedla nånting när ingen förstår .

När ingen riktigt vet vad jag menar.

Eller kanske helt enkelt inte väljer att lyssna.

Jag blir frustrerad och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Men det löser sig väl.

 

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards