Niican

Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Denice Lundahl - 20 maj 2014 07:07

Att det är första gången och jag är sjukt nervös !

 

Haha så jävla tramsig jag är.

Hatar att vara nervös, den känslan är så jobbig.

Man kan liksom inte styra den eller göra något åt den utan måste bara vänta tills det lägger sig.

Så det är väl det jag får göra :)

 

Kunde inte somna inatt, inte konstigt egentligen.

Men jag var svin trött hela kvällen fram tills elva.

Sen var jag pigg som en lärka :)

Så jag somnade sent och nu är jag svin trött, så klart.

Kommer bli fantastiskt att vara trött på jobb , NOT ! :)

 

Men längtar efter att få träffa mina fina barn igen och alla fina arbetskamrater :)

 

Hoppas denna dagen går fort , haha !

 

Nu ska jag försöka trycka ner lite frukost fast det just nu känns som att det ALDRIG kommer hända :P

Jävla nervositet !

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards