Niican

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Denice Lundahl - 26 maj 2014 21:48

Behöver förändras.

Andra inte.

 

Vissa förändras till det bättre.

Andra till det sämre.

 

En förändring är inte alltid till det bättre.

Och man ska inte förändra något som redan är bra :)

 


För övrigt har jag haft en riktig myshelg.

Varit på stranden, varit på kyrkogården, varit med familjen, varit med dig, varit med vänner.

Fantastisk helg :)

Bättre hade den inte kunnat bli :)

Eller JO jag kunnat varit utan förkylningen.

Men när allt annat varit så bra så ska man ICKE klaga :)

 

 

Haha förutom att jag skulle spela ALLAN och säger " Jag använder ALDRIG solkräm i Sverige "

Nej det kan man ju skita i men då ser man också ut som en kräfta sen ;)

Och så gör det lagom ont när man är i solen eller drar på sig kläder .

Så nu har jag lärt mig av det misstaget !

Hoppas på bra väder denna veckan också så kanske det blir lite mer strandmys :)

 


Men men måndag idag, snart fredag igen :)
Me liiiiike ;)

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

 

 

 


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards