Niican

Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Denice Lundahl - 21 maj 2014 12:47

Till mig att inte rusa in i något.

Och jag förstår varför ni säger så.

 

Men det handlar egentligen inte om att jag rusar in i något.

Utan det handlar om att jag går vidare.

Det finns ingen anledning att stanna upp mitt liv.

Det finns heller inget som får mig att vilja stanna upp mitt liv.

Jag gillar hur saker och ting ser ut just nu , haha :)

Så jag tänker fortsätta med det.

Det får mig att må bra, det gör mig glad och lycklig :)

Och så har jag inte känt på ett väldigt bra tag nu.

Och så länge jag är nöjd så får alla andra bara gilla läget :)

 

Haha fortfarande trött som en gris. 

Kunde inte somna inatt heller :(

Måste verkligen vända rätt på dygnet.

Bara för jag varit hemma så länge nu.

Men det kommer väl :)

 

Over and out / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards