Niican

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Denice Lundahl - 8 januari 2015 19:41

Uppvuxen i en familj där det alltid spridits mycket kärlek.
Alltid varit mycket pussar, kramar och meningar som "jag älskar dig"
Jag tror att det är därför jag idag älskar att kramas och pussas.
Jag visar gärna min kärlek och omtanke med antingen handlingar eller ord.
Jag visar även gärna tacksamhet på ett eller annat sätt.
Jag har förmåga att känna sympati och medkänsla för andra människor.
Jag är även omtänksam och hatar att se andra ledsna.
Jag försöker i den mån jag kan att hjälpa andra och finnas där för dom.

Men jag tycker synd om alla som inte är uppvuxna under dessa omständigheter och idag inte har förmågan att visa känslor, sympati, medkänsla osv.

För oavsett om jag är för snäll, för blödig och ibland offrar mig för mycket för andra (Utan tacksamhet) så är jag ändå glad för att jag är den jag är idag. . . 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards