Niican

Alla inlägg den 30 januari 2015

Av Denice Lundahl - 30 januari 2015 07:16

Varit en person som har väldigt svårt för att släppa människor.
Bara låta dom gå utan att se tillbaka.
Men har det någonsin gynnat mig ?
Enda sättet det gynnat mig på är att jag kämpar lite mer än andra.
Att jag inte bara ger upp utan verkligen kämpar.
Men förutom det har det inte gett mig ett skit.
Jag kämpar ensam för nånting som egentligen borde vara två som bryr sig om.
Och vad händer då ?
Jo jag blir mer besviken mer ledsen och ännu mer sårad när någon lovat mig dyrbart att jag är viktig för dom.
Jag ger oftast folk fler chanser än vad dom förtjänar.
Men det är sällan någon tar vara på det utan bara förstår att jag är lätt att utnyttja.
Eller vad var det du sa om mig ?
Att man kan utnyttja mig för att jag låter folk göra det ?
Tänk innan du talar för du är ju också en av dom !!!

Fuck You, fuck alla som låtsas vara något dom inte är. Fuck alla lögner.
Fuck allt. Fuck life!

Men nu har jag lärt mig.
Nu släpper jag er istället för kämpa.
It takes two to tango!

Trevlig helg alla :)
Over and out/ Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards