Niican

Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Denice Lundahl - 12 oktober 2008 18:59

Ja hann inte mer än hem så bröt ett nytt helvete loss.

Jag blev helt ställd och känner att jag orkar inte mer.

Jag får skulden för allt och det sjuka är att jag inte gör nånting.

Det är så hela tiden, detta är 3:e incidenten som jag fått skulden.

Jag finner inte ens ord, jag har varit så arg, så irriterad, så frustrerad att jag till och med grät. Liksom vad tror ni om mig ?! Varför tror ni att ni kan spotta och trampa på mig ?!

Jag är en levande människa precis som er, jag har också känslor och kan bli sårad även om jag är stark och kan ta mycket skit.

Du gör fel gente mot din flickvän och jag är störd ?!

Ni skvallrar och jag får skiten ?!

Ni ljuger och jag får skiten ?!

HUR GÅR DET IHOPA ?! SER NI INTE SJÄLV ATT NI GÖR FEL ?!

Men tillslut kommer ni ta ert förnuft till fånga och inse det, hoppas ni får skuldkänslor och mår dåligt då .

Men "what goes around comes around " så en dag får ni tillbaka ;)

Helgen har för övrigt varit underbar, passat mina brödrar och träffat dig lite :)

Förutom min huvudvärk så var det mys :)

Sen igår/inatt satt jag och pappa och prata i flera timmar, vi pratade om allt mellan himmel och jord, saker jag sagt när jag var liten, prata om allt som gått fel, olika historier, om allt möjligt helt enkelt.

Vilket kändes jätte bra.

Haha han var ganska rolig när han sa att han var tvungen att godkänna mina pojkar och att om dom någonsin var dumma mot mig då jävlar ;)

Haha så det blev lite utfrågning där, mitt i fotbollen.

Måste säga att jag tyckte Sverige gjorde en bra match igår, Henke var ju för fan inte med ! Så med tanke på det så :)

Haha dom spelade faktiskt 0-0 mot Portugal, jag trodde dom bara skulle hålla 0:an till halvlek men nej så jag var nöjd i alla fall :)

Från det ena till det andra, vilket verkar vara min standarmening.

Sjukt att man trodde man visste så mycket men egentligen vet så lite.

Alltså om jag inte visste detta, om du undanhållt detta från mig, vad finns det då för saker som jag egentligen inte vet om ?

Jag vet faktiskt inte hur jag ska känna, tycka och tänka inför detta.

Men nu vet man att egentligen är det mycket som är okänt.

Sjukt men sant !

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards