Niican

Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Denice Lundahl - 29 oktober 2008 20:38

Jaa då bloggar vi lite medans mamma snällt står och plattar mitt hår som vanligt :)

Blir förmodligen sista inlägget denna månaden eftersom månaden snart tar slut och jag har för mycket att göra nu.

Förra veckan var jag på Beritta Gurris, ganska kul.

Helt plötsligt var alla "äldre" pojkar kära i mig och det var ganska kul.

Dom söker närkontakt fast försöker "smyga" med det.
Så egentligen vill dom bara kramas men dom låtsas som att dom inte vill det.

Och det blev ännu roligare när en pappa var med på det och retades med sitt barn.

Mina barn alltså, alla är mina barn oavsett vilken förskola jag är på :)
Dom är så underbara, så söta, så speciella och goa :)

Två flickor fastna för mig direkt när dom kom till dagis idag.

Hon ena har hållt mig i handen och lekt med mig hela dagen och hon andra hoppa direkt upp i min famn när hennes mamma skulle gå.

Det känns bra när man är omtyckt, accepterad liksom, för mig känns det viktigt också eftersom jag hoppar rundor så känns det bra, man trivs bättre också :)


Men men i alla fall ville vara ledig hela veckan för alla andra har lov ju :(

Men ack nej fick jobba idag men alltid bra sen när lönen kommer :)

Mycket som händer nu, har flytten till helgen, slagt, Skurup (Elias kalas), körlektion osv osv osv.

Haha Flina och jag var på mobilia häromdagen och inne på gallerix så stod en kille i kassan, så bara helt plötsligt frågar han om vi vill komma på halloweenfest till helgen.

Haha så kul det var, tror Flina fråga 100 ggr om han var seriös.

HAHA hon trodde att han jävlades för vi tidigare hade pratat med varandra om halloween, skit kul :)

Men men får väl fixa resten nu, vänta på Bush och sen blir det Etage ;)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards