Niican

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Denice Lundahl - 1 oktober 2009 07:37

Ja den bästa månaden är över och nu har vi gått in i oktober.

Fyfan vad tiden går snabbt , det var fan nyss sommar .

Sommaren 09 var faktiskt riktigt bra .

Blev ingen utomlands resa men fick en tripp inom Sverige :)

Och eftersom jag bara hade 1 veckas semester under hela sommaren så var det ganska omöjligt med en resa.

Fast jag var sjukt sugen !

Men men vi får se om den kommer efter mitt vikariet som går ut i slutet av november :)

Träffade även dig i somras, så sjukt underbar var du.

Så snäll och så sööööt...

Om du inte var sötast i stan :)

Kunde bara ligga vid din sida i flera timmar utan att göra något.

Så mys att bara ligga tätt intill och pussa på dig till tusen.

Och jag bara älska när du klia mig på ryggen och det gjorde du allt som oftast.

Fast jag aldrig ville klia tillbaka, haha :)

Och märk VILLE och inte vela, haha du tyckte inte om när jag skrev vela.

Alltså aldrig träffat någon som varit så gullig som dig.

Du kom med frukost efter din körlektion och en gång sa du sa att du inte var på väg för du ville överraska.

Haha trots att jag fick dig att avslöja dig ändå.

Du var så himla underbar och behandla mig så himla bra.

Kommer ihåg första natten vi spendera tillsammans, det var SÅ varmt men ändå ville du lägga på mig täcket.

Haha men tydligen ville jag inte ha det på mig .

Och det var verkligen sjukt mysigt att sova med dig när du mitt i natten vände dig mot mig och pussa på mig.

Och du gjorde det flera ggr under nattens gång.

Hade verkligen kunnat vänja mig vid det.

Du hade verkligen allt, allt som alla tjejer borde vela ha . . .

Går inte att förklara hur underbar du och allting var.

Måste upplevas för att man ska kunna förstå :)

Men nånting hände på vägen och bilden av oss slogs i sönder.

Ett ynkligt litet sms  . . .

Och allting blev helt galet.

Men livet är hårt och orättvist.

Men du var i alla fall speciell och ibland önskar jag att saker och ting gjordes annorlunda.

MEN var det inte meningen så var det inte.

Tråkigt bara att vi inte ens kan prata med varandra längre :(
Men är väl så ibland tyvärr . . .

Men vissa människor kan sätta spår på väldigt kort tid . . .


Ibland är saker och ting orättvist.

Goda människor blir drabbade av onda ting. .

Skänker er en tanke . . .

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards