Niican

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Denice Lundahl - 12 oktober 2009 18:07

   Jaa the one and only Henke Larsson, Sverige stolthet och min blivande man :)

Han är bäääst genom tiderna och jag ÄLSKAR honom till tusen.

Så idag delade jag med mig utav detta med mina arbetskamrater.

HAHA jag berätta att Henke snart ska lämna sin fru och gifta sig med mig men han vet bara inte om det än .

HAHA alla trodde mig och är redan nu bjudna på bröllopet.

Lars lagerbäck som jag måste få säga är SÄMST ! Ska sluta och vi hoppas att hans efterträdare inte blir någon mindre än min ÄLSKADE Henke :)

Så får vänta och se ifall det blir så och sen får jag gifta mig med honom :)
HAHA diskussionen gick ifrån att Henke är en bra fotbollsspelare, till att jag ska gifta mig med honom, till att han ska komma och passa barnen på dagis osv osv osv..

HAHA det spårade ur totalt men roligt hade vi :)

Så en kvart senare kommer en av mina arbetskamrater in och säger " Det står något till dig på tavlan"

Så går jag ut och kollar och där är denna fina bild som ni kan se nedanför :)

HAHAHA så jävla roligt.

Alltså jag trivs såååå bra där.

Så jävla kul vi har det och så underbar personal och barn.

Åh jag börjar redan känna ångest att sluta efter mina tre månader och då har jag ändå 1,5 månad kvar .

Det kommer bli tråkigt att sluta sen men ja..

Får njuta medans det varar.

Allt underbart är koooooort  . . . .

Denice (L) Henrik :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards