Niican

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Denice Lundahl - 26 oktober 2009 08:24

Ja igår var en riktig mys söndag :)

Fast på morgonen var pappa och jag fullt överrens om att hitta en bil till mig, äntligen efter 3 veckors väntan :)

Så vi åkte och kolla på en bil och den fick duga :)
Orkar inte mer.

Så jävla jobbigt att kolla , ringa och köra dit.

Sen är bilen inte bra så ska man hela vägen hem igen.

HAHA och säg mig ? Hur många av er trodde att jag skulle skaffa mig en röd bil ?

Ingen av dom som verkligen känner mig skulle tro det.

Men jo mina vänner jag är nu ägare till en röd bil.

I alla fall så titta pappa mest på bilen och fixa med det och jag busa med Elias i bilen :)

Så jävla söt han är :)

Sen åkte vi hem till pappa och jag fick mysa med den nyaste familjemedlemen :)

Så gullig liten bebis :)

Dom har ännu inget namn till den lille men pappa säger att förmodligen blir det Kevin.

Jag tycker dock dom borde döpa honom till Elvin :)

Men inte jag som bestämmer så , haha...

Men hade en väldigt mysigt söndag trots att jag hade huvudvärk hela dagen . . .

Och nu har jag bil också så nu lär jag inte vara hemma lika mycket längre :)

Haha och glad är jag för det :)


Men men ska bara säga att jag stör mig otroligt mycket på att där numera är reklam på min blogg !!!!

Valde denna sidan för där INTE var någon reklam men nu är där reklam även här.

Så kanske byta bloggsida nu ?

Time will tell :)


Nu får det vara nog för denna gången :)


Bilder på gullungarna :)


    

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards