Niican

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Denice Lundahl - 31 oktober 2009 11:44

Ja oktobermånad är ett helvete.

Haha fråga mig inte varför men ALLA har bestämt sig för att föda sina barn i oktobermånad.

Jag har pappa, Elias, Dennis, den nya bebisen, Moa och Bebis att fira under denna månad.

HAHA snacka om att jag är fattig efter allas födelsedagar ...

Alltså det är sjukt...

I alla fall igår fyllde Elias år och idag fyller Dennis år.

Blir en tripp ner till skurup lite senare :)


Jag tror jag bestämt mig för vad jag ska göra med mitt liv nu.

Är inte hundra men funderar på att söka in och plugga.

Till vadå?

Jo jag älskar barn, trivs som fisken i vattnet på jobb.

Kunde inte haft det bättre.

Så kanske är det dags och utbilda sig till barnskötare?

Ja jag vet att dom idag vill att man ska bli förskolelärare men om jag börjar med att plugga till barnskötare och ifall jag sen fortfarande är intresserad så kan jag plugga till förskolelärare.

För jag vill trivas med att plugga för annars så kommer jag ändå hoppa av.

Vi får se men tanken finns där och jag kommer nog söka.

Sen om jag kommer in så får vi se om jag väljer att göra det.

Tiden får avgöra.

Nu ska jag göra något vettigt av min lediga lördag :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards