Niican

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Denice Lundahl - 2 oktober 2009 08:26

Haha jaa igår var en helt vanlig dag på jobb med mycket skratt :)

Två av fröknarna retades med varandra och det var väldigt roligt att lyssna på.

Haha jag stod helt oskyldig bredvid, lyssna och skratta :)

Och en av fröknarna förstår inte hur jag fortfarande kan vela ha barn .

Men min längtan bara ökar ju mer jag är på dagis så tyvärr vill jag fortfarande jätte gärna ha barn :)

Så hon skojar hela tiden om att jag snart måste börja för att jag ska ha fyra barn.

Och när jag säger att det är kallt ute så säger hon att jag måste sen vara ute med mina egna barn trots att det är kallt, haha.

Som hon håller på alltså, haha skit kul är det :)

Jag har ju ingen pojkvän men hon tycker att jag kan skaffa det första barnet på annat sätt och sen kan jag skapa kärnfamiljen .

Haha och eftersom hon jävlas med mig så gav jag igen.

Jag sa att jag ville ha ett väldigt jobbigt och busigt barn och sen lämna det till henne :)

HAHA att jag ska ha mitt barn på Mariehage och på hennes avdelning .

HAHA det tyckte hon inte var lika kul dock :)

Nej igår var en mycket rolig dag på jobb :)

Ska fortsätta att prata om tjejer och barn men har inte den tiden nu.

Men en dag skall det bloggas om detta ;)


Jag hatar när folk ljuger !!

Eller överdriver...

HAHA och du överdriver grooooovt !

Det kan jag säga !


Och vem om inte jag skulle tappa bort sina nycklar ?!

Jag är så himla trött på mig själv att jag inte vet vad !

Tappa bort dom igår.

Fick fixa skjuts hem, hem om och fixa skjuts till skurup.

Snabbt iväg till skurup, hämta extra nyckeln till bilen hos pappa och sen tillbaka..

Tack gode gud att ingen hade tagit min bil :)

Men det blev en rolig tripp till skurup i alla fall, haha :)


Nej nu ska Nican kriga ;)

Ha en trevlig helg mina vänner :)

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards