Niican

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Denice Lundahl - 3 juni 2010 13:01

Först kissa hon på skötbordet utan blöja, tvättar av henne och ställer henne på golvet.

Då kissar hon på golvet. Då fick hon bada i vasken och helnöjd var hon :)

Och fast hon gav mig en del extra arbete så bara log och njöt jag av hennes välbehag :)

Kan man annat än ÄLSKA dessa små liven ?

Neeej dom är helt enkelt det bäääästa jag vet :)

 

 

Efter jobb blir det en tur ner om skurup, till pappa bland annat :)

Lite mys med mina små älsklingar och inbjuden på lite grillat också :)
Denice tackar ALDRIG nej till grillat, goodaste som finns jue :)

Och solen är framme och jag är glad så kan det bli bättre ?

Nej faktiskt inte :)

 

 

Du är helt ute och turnerar vännen och det hade du vetat ifall du hade lyssnat .

Men du märker det nog ganska snabbt :)

 

 

Jag bråkar inte allt för ofta, blir inte sur för vad som, blir inte arg ofta men någon gräns får där finnas.

Man kan inte spotta och trampa på mig och sen förvänta sig att allting ska vara hur bra som helst...

Det funkar tyvärr inte i min värld ;)

 

 

Im ouuuuut / Denice

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards