Niican

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Denice Lundahl - 29 juni 2010 06:32

Överskattat . .

Haha säger jag som inte kunde sova igår/ inatt och vakna klockan fem..

Så kanske 4 timmar sömn eller något :)
Underbart, haha..

Vet inte varför jag inte kan sova, igår rörde sig mycket i mitt huvud.

Hade skit kul på provpasset igår :)

Personerna på Cherry är verkligen jätte snälla och trevliga .

Fick även en papperros med ett nr i igår på provpasset men det är väl sånt man får vänja sig vid nu när man börjar jobba där.

Haha nej skoja bara :)

Tiden går så sjukt snabbt när man sitter där och spelar .

Man hinner knappt känna av att man börjat förrän man slutar .

Fast kanske är för jag har kul och älskar att spela blackjack :)

Haha men kul kväll igår i alla fall..

 

 

Från det ena till det andra sista dagen på jobb idag :)

Jag ÄLSKAR att jag nu får semester och är fri att göra vad som än faller mig in.

MEN jag är ledsen att lämna mina kollegor och barn :(

Kommer sakna all kärlek, värme , glädje och lycka som dom skänker mig varje dag.

Kommer kännas tomt utan deras små bus och allt mys :)

Haha men jag behöver faktiskt vila.

Tro det eller ej men haft 2 dagars vila på 3 veckor.

Och därav har jag haft jobb+ utbildning, jobb +provpass.

Så varit väldigt mycket på sistonde.

Men nu äntligen ska jag få vila :)

Nu hoppas jag bara på fint väder och underbara stunder med mina nära och kära :)

 

 

Står mellan två vägar och vet inte vart jag ska gå.

Jag måste välja väg men hur ska jag veta vilken som är rätt ?

Vad händer om jag väljer fel, kan jag återvända igen ?

Vad händer om jag återvänder utan att tänka mig för och första vägen egentligen var rätt ?

Ingen vet... Tiden får avgöra...

 


Åh min älskade älskling :(
Aldrig har jag saknat någon så mycket som dig :(

Vi följer varje steg som den andra tar, vi delar allt med varandra och vi är dom enda som får oväsentliga saker att verka väsentliga.

Onödiga saker att bli nödvändiga.

Och jag saknar våra dagar när vi skrattar åt något som inte ens är kul .

När vi får för oss att det är skit kul och sen skrattar åt det hela dagen.

Som dom jävla :PpPppP grupperna på facebook.

Mamma: Har ni lagat bilen nu ?

Jag: NEj.

Så har vi det :PpPpP...

Mamma: Ni är störda.

Nora: Nej.

Så är vi det :PpPpPpp..

HAHAHA jag kommer ihåg så mycket vi skratta just då.

Jag kunde inte ens koncentrera mig på toaletten så mycket vi skratta...

Fyfan vad vi har kul ihop...

Jag saknar, saknar , saknar :(

Kom hem älskliing...

Det borde vara olagligt att älska och sakna någon så mycket som jag älskar och saknar dig..

Har alltid vetat det men nu är det klarare än någonsin förr, du är en sjukt stor del av mitt liv..

Du är verkligen en av världens bäästa vänner och jag kommer krama och pussa ihjäl dig när du kommer hem !
Så akta dig min lilla snoooriiis...

Kommer aldrig låta dig gå snooris, du kommer aldrig få lämna mig.

Vi ska ALDRIG bli ovänner eller glida ifrån varandra.

F+S är inristat i ett träd men även i mitt hjärta..

Finns ingen som oss, Fniss och Snor är one of a kind :)

Tillsammans är vi oslagbara <3

 

 

Nej nu ska jag fortsätta att äta mina jordgubbar med grädde och socker :)

 

 

Im out / Denice "Nican" Sölvgren Lundahl ;)


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards