Niican

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Denice Lundahl - 21 juni 2010 12:32

Min nya stora Craving, åååhh så sugen jag är på det .

Ätit det två dagar i rad och längtar efter det varje vaken sekund.

Jag vet jag är galen men guuuud vad det är gott :)

Känns som jag behöver få i mig lite av det idag igen, haha :)

 

Utbildningen är FÄÄRDIG :)
I Juli påbörjas dom riktiga passen på mitt 3:e jobb..

Så någon som undrar vad jag ska göra ?

Jag är anställd av Cherry som Blackjack dealer :)

Såå nätterna here I come :)

HAHA många undrar när jag ska hinna sova med mina tre jobb..

Den frågan har jag inget svar på , tyvärr.

Men pengarna ska rulla in och det ska sparas en del.

Sen får vi se vad för tokigheter som kommer ske :)

 


Men blir inte alls mycket jobb under juli månad mer än på det nya jobbet.

Men blir ju inte så mycket där.

Så Juli är det semester och nästan hela augusti också :)
Om 1,5 vecka, ska bli skööönt :)
Behöver få ligga i solen och vila upp mig lite.

Sen hoppas jag på massa galna upptåg men det ska vi nog ordna ;)
Tisdagsklubben börjar nästa vecka så då är det FÄÄÄÄST ;)

Alla som är sugna är välkomna , haha :)

 

 

Idag börja med att jag stängde av klockan och vakna en kvart innan jag var tvungen att köra.

Så hela morgonen blev knasig :)
Men jag är inte som andra tjejer som står framför spegeln i 1,5 timme så jag hann i tid till jobb ändå .

Och har fått så mycket kärlek och närhet av mina barn idag :)

Mycket kramar och pussar :)
Även fått ha några i famnen en del, underbart är det :)

 

 

Helgen har bestått av utbildning och mys typ :)

Utbildningen har varit så sjukt rolig.

Vi har skrattat och skojat en hel del.

Så ingen tråkig stel utbildning här inte.

Jätte kul verkligen :)

Var bara tvungen att se Danmark- Kamerun i lördags..

VIlken match det bjöds på !

Haha verkligen värd att se.

Men vad fan danmark höll på med har jag ingen aning om.

Helt lost var dom och gjorde ett x-antal tabbar.

Nej Danmark förtjäna inte att vinna men dom vann ändå så :)

Sjukt intressant match i alla fall :)
Hunnit se en del matcher nu under helgen och ganska bra har dom varit också , så det gillar vi ;)

 

Nej slutar tre idag, skönt :)
Sen är det fullrulle hela kvällen.

Ska vara överallt och ingenstans :)

Haha börjar det nya jobbet med en personalfest ikväll, ska bli kul :)

Fast innan dess ska det hinnas med lite mys i solen :)

Så blir en händelsrik dag och många turer, men det gillar vi :)

Men men nu ska jag fortsätta med detta jobbet, haha fast barnen sover .

Så ska hitta något annat vettigt att göra :)

 

 

Im ouuuut / Denice

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards