Niican

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Denice Lundahl - 14 juni 2010 06:37

Men jag är sääämst på att blogga under helgens gång.

Jag har nämnligen så mycket annat då eftersom jag jobbar hela veckorna så får jag passa på och göra allt annat under helgerna.

Därav får jag väldigt intensiva helger och mycket att göra .

Men det gillar vi :)
Denna helgen har varit väldigt händelserik.

Ska jag vara helt ärlig så orkar jag inte berätta hela..

Dont kiss and tell ;)

Hahaha :)

 

 

Jag har märkt att vi är alldeles för dåliga på visa uppskattning till personer i vår omgivning som är där dagligen.

Vi tar dom för givet och glömmer bort att även dom behöver en gest, några ord eller liknande för att känna sig uppskattade.

Men klart att det lätt blir så att man glömmer bort det för man finns där varje dag, alltid och hela tiden.

Men som jag t.ex fick ett jätte söt kort av Snoris, där hon skrev sin uppskattning och det värmde verkligen !
Och det behövs ibland, så tänk på det.

Nån gång ibland så visa uppskattning även till dom som är där alltid :)

 

 

För övrigt måste jag säga att LUND är värsta stan att köra bil i !
Allting är återvändsgränder eller enkelriktat .

Håller på att bli tokig !

Haha fast jag är ju ganska tokig redan ;)

 

 

Nej ska bli mysig med lite kramar och kärleken ifrån barnen idag :)
Konstigt nog har jag funderat väldigt mycket över barn denna helgen.

Men ja blir väl så ibland antar jag .

Inte mycket kvar nu tills jag slutar.

Skönt för denna flicka behöver semester efter att ha jobbat ihjäl sig ett tag nu.

Men sen samtidigt kommer jag sakna mina barn väldigt mycket.

Gjorde jag förra gången jag lämna dom och nu känner jag ju dom ännu mer än då så nu blir det nog värre :(

VI får se, semester behöver jag och det blir hela juli i stort sätt och nästan hela augusti :)
Underbart, lääääängtar :)

 


Im ouuuuut / Denice

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards