Niican

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Denice Lundahl - 24 juni 2010 06:35

Galen i dig , i ditt himmelska leende och ditt skratt :)

 

 

Haha första som slog mig när jag logga in på bloggen.

Jag blir nog bara mer och mer tokig för varje dag som går :)

Mindre än en vecka kvar sen går mitt vikariat ut..

Åh jag kommer sakna mina små liv :(

Det är så skönt att få lite semester efter väldigt mycket slit dom senaste 3 månaderna MEN jag kommer vara ledsen och nere den dagen jag ska lämna mina barn och mina kolleger.

Har verkligen varit jätte kul att jobba ihop med dom och ja barnen lär man känna allt mer och mer.

Man fäster sig vid dom.

Hade gärna varit kvar till hösten och följt med dom upp till nästa avdelning, mina små skruttor och skruttpellar :)

Dom förgyller verkligen ens vardag och varje dag blir en upplevelse :)

Men vi får se, Mariehage har inte sett det sista av mig i alla fall.

Det vill jag lova :)

 

 

Allting flyter på bra nu, vädret har blivit bättre.

Jag längtar då varje dag till stranden.

Men sen har jag många veckor då jag bara kan steeeeka :)

Så får kriga en vecka till sen jääävlar ;)

 

Tisdagsklubben börjar nästa vecka, jag är redan taggad :)

Någon som är sugen på att festa , säääg till ;)

 

Midsommar imorgon och jag är ledig , sjukt skönt :)

Förra året jobba jag.

Men jag behöver denna dagen att vila upp mig på.

Jag kan bara hoppas på fint väder (vilket aldrig händer när jag är ledig )

Så jag kan få steeeka lite och vi kan ha en bra midsommarfest :)

 

 

Nej nu ska jag väl se om jag kan få på mig lite kläder sen tänkte jag nog tjuvstarta med lite jordgubbar till frukost , haha :)

 

 

By the way  MISS YOU MUCH MY LOVE :(

Du får gärna ta och komma hem när som helst nu .

Känns som du varit borta i en evighet redan :(

Du är både saknad och älskad, det hoppas jag du vet :) <3

 

 

Im ouuuuuut/ Denice

 

 

 

Av Denice Lundahl - 24 juni 2010 06:35

Galen i dig , i ditt himmelska leende och ditt skratt :)

 

 

Haha första som slog mig när jag logga in på bloggen.

Jag blir nog bara mer och mer tokig för varje dag som går :)

Mindre än en vecka kvar sen går mitt vikariat ut..

Åh jag kommer sakna mina små liv :(

Det är så skönt att få lite semester efter väldigt mycket slit dom senaste 3 månaderna MEN jag kommer vara ledsen och nere den dagen jag ska lämna mina barn och mina kolleger.

Har verkligen varit jätte kul att jobba ihop med dom och ja barnen lär man känna allt mer och mer.

Man fäster sig vid dom.

Hade gärna varit kvar till hösten och följt med dom upp till nästa avdelning, mina små skruttor och skruttpellar :)

Dom förgyller verkligen ens vardag och varje dag blir en upplevelse :)

Men vi får se, Mariehage har inte sett det sista av mig i alla fall.

Det vill jag lova :)

 

 

Allting flyter på bra nu, vädret har blivit bättre.

Jag längtar då varje dag till stranden.

Men sen har jag många veckor då jag bara kan steeeeka :)

Så får kriga en vecka till sen jääävlar ;)

 

Tisdagsklubben börjar nästa vecka, jag är redan taggad :)

Någon som är sugen på att festa , säääg till ;)

 

Midsommar imorgon och jag är ledig , sjukt skönt :)

Förra året jobba jag.

Men jag behöver denna dagen att vila upp mig på.

Jag kan bara hoppas på fint väder (vilket aldrig händer när jag är ledig )

Så jag kan få steeeka lite och vi kan ha en bra midsommarfest :)

 

 

Nej nu ska jag väl se om jag kan få på mig lite kläder sen tänkte jag nog tjuvstarta med lite jordgubbar till frukost , haha :)

 

 

By the way  MISS YOU MUCH MY LOVE :(

Du får gärna ta och komma hem när som helst nu .

Känns som du varit borta i en evighet redan :(

Du är både saknad och älskad, det hoppas jag du vet :) <3

 

 

Im ouuuuuut/ Denice

 

 

 

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards