Niican

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Denice Lundahl - 17 september 2010 11:33

for you cause love is only true if it hurts ;)

 

 

Fredag idag och dagen bjuder på massa fix.

Jag har mycket att fixa idag och jag måste se till att det blir gjort :)

Sen ikväll blir det match och sen bär det av mot jobb .

Kom igen nu tjejer så krigar vi lika mycket ikväll som vi gjorde förra matchen :)

Haha hela min helg är fullbokad och det känns bra.

Då jag för första gången på väldigt länge är ledig om dagarna och bara jobbar nätter , skönt :)

Krigar sista dagarna sen är jag ledig i 1,5 vecka , underbart :)

Just nu är allting toppen, haha.

Börjar släppa ångesten om att jag snart fyller 21 också så det känns lite bättre..

Så ska se om jag kan samla lite nära och kära som kan fira mig den tisdagen jag fyller år.

Vet inte om det blir någon fest då jag nästan aldrig är ledig om helgerna, så blir lite svårt..

Time will tell..

Behöver inte fira mig ju, då jag blir gammal :(

 

 

Mycket att se framemot nu .

Mycket födelsedagar i oktober månad, passar ju jätte bra ihop med flytten ;)

Haha inte nog med att jag ska köpa allt till lägenheten utan hälften av pengarna går till alla som fyller år.

Blir en tuff månad men det blir oktober alltid :)
Då alla valt att föda alla barn på samma månad ;)

 

 

Haha sjukt , snart bara en månad till jag flyttar.

Om någon vill hjälpa till så är ni välkomna :)
Kan alltid behövas folk till att bära osv .

Haha åh jag längtar :)

 

 

Nu ska jag sluta skriva massa onödigt skit och så får ni ha en trevlig helg :)

 

 

 

 


Min kärlek för denna runda sak är obeskrivlig.

90 underbara minuter där inget annat existerar mer än 22 spelare som delar samma passion och samma kärlek för denna runda sak .

ÄLSKAAAAAAA ! :)

  


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards