Niican

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Denice Lundahl - 20 september 2010 11:52

Ja det gör jag nog just nu , haha :)

Allting känns så bra, ovanligt bra faktiskt.

Kanske för bra för att vara sant ?

För bra för att hända i verkligheten för en sån som jag ?

Haha vi får se, hoppas denna känsla håller i sig ett tag nu i alla fall :)



Du frågar mig alltid " Hur kan du alltid vara så glad ? "

Men hur skulle jag inte kunna vara det då jag är i din närhet eller pratar med dig ?

Du gör mig glad, du förgyller min vardag, du gör mina dåliga dagar bra och min bra dagar ännu bättre.

Man kan inte annat än vara glad och lycklig över att funnit en så bra vän som dig.

Du står alltid vid min sida och du finns alltid där för mig, oavsett vad.

JAG ÄLSKAR DIG VERKLIGEN MIN SNOR <3

  

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards